KENCING MANIS DAN MASALAH KELAKIAN PART 1 (UPDATE MARCH NDr LUQMAN 2018)

 Kencing manis atau lazimnya dipanggil diabetes merupakan satu penyakit yang boleh dikatakan telah menjadi lumrah dalam masyarakat Malaysia , malah dari segi peratusannya rakyat negara ini merupakan salah satu yang paling tinggi di dunia dari segi peratusan pengidapnya.

.
.
.
Salah satu masalah yang akan dihadapi oleh pengidap diabetes ialah masalah kelakian atau kurangnya ereksi dan juga kurangnya nafsu atau libido dalam menjalankan hubungan kelamin.
.
.
.
Perlu diingat bukan sahaja diabetes menjadi salah satu punca kenapa lelaki menjadi lemah dalam hubungan intim tetapi wujud juga hal hal lain yang tidak pernah diambil kira sepanjang hidup sebagai lelaki.
.
Sebagai pengamal rawatan komplimentari, sering kali saya berdepan dengan pelanggan yang menghadapi masalah kurangnya nafsu atau kurangnya ereksi untuk melakukan hubungan intim dengan pasangaannya. Perkara ini bukan sahaja berlaku kepada pasangan yang telah berusia 50 puluhan ke atas tetapi juga kepada pasangan yang muda.
.
.
.
Walaupun terdapat banyak faktor lain yang menyumbang kepada terjadinya masalah diabetes pada seseorang, faktor yang paling utama ialah faktor keturunan iaitu samada ibu bapa kita menpunyai diabetes. Jika ya, kita digolongkan dalam golongan "diabetic klon", iaitu kita lebih cenderung mendapat diabetes berbanding dengan orang yang bukan "diabetic klon".
Bagi pengidap diabetic pula usah risau tentang masalah ereksi atau kelakian anda , terdapat banyak kaedah moden dan komplementari untuk dicuba dalam proses mengembalikan kelakian anda.
.
.
.
Selalunya para doktor moden akan menyarankan penggunaan pil-pil perangsang kimia yang mahal juga yang perlu digunakan setiap kali ingin berasmara. "Asmara yang mahal".Namun begitu, terdapat juga rawatan dan pengambilan tumbuhan tertentu secara teratur untuk satu jangkamasa hampir 6 bulan untuk memulihkan fungsi kelakian anda.
.
.
.
Perlu diingat bahawa pengawalan diabetes yang baik adalah satu kemestian untuk memulihkan tenaga kelakian anda.
Bersambung…..
Luqman S.A.
PENGASAS LUQMAN HERBS CENTRE.

Hubungi 03 8928 0715 untuk temu janji dengan NDr Luqman untuk masalah kelakian anda.
.
.
.
Waktu Operasi Pusat Komplementari Untuk Pertanyaan
ISNIN-JUMAAT Pagi pukul 9.00 hingga 6.00 Petang

KLIK UNTUK CHAT/CALL NDr LUQMAN UNTUK MASALAH KELAKIAN  +60146332307

Comments